آرمیتاآرمیتا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

پرنده خوشبختی

18 ماهگی مبارک

1390/11/30 15:41
نویسنده : مامان ندا
1,661 بازدید
اشتراک گذاری

گل دخترمون 3 روز پیش یکسال و نیمه شد و امروزم واکسنای 18 ماهگیشو زدیم. خداروشکر زیاد اذیت نشد و گریه نکرد ولی خیلی نگرانم که تب نکنه .آخه یه ده دوازده روزیه که سرمای شدیدی خورده و همزمان داره 4-3 تا دندون چهارپایه رو هم درمیاره و کلی توی این مدت دارو خورده و ضعیف شده . بخصوص که حسابی هم از اشتها افتاده.

جمعه هفته گذشته هم (21/11/90) اولین آمپول زندگیشو زد اونم از نوع پنی سیلین. (البته 4/1). ولی خب با این حال خیلی اذیت شد و ما هم بیشتر.

به هرحال با بزرگتر شدن بچه ها این مسائل هم پیش میاد و ما باید بپذیریم که نمیشه همیشه بچه هارو ایزوله نگه داشت و جلوی همه مشکلاتشونو گرفت. هرچقدر هم که تلاش کنیم بازم یه سری مسائل اجتناب ناپذیره و باید باهاش کنار اومد. فقط باید سعی کنیم خودمونو نبازیم و روحیه خودمون رو تقویت کنیم. بخصوص ما مادرها که نحوه برخوردمون با مسائل خیلی تو روحیه بچه ها و نوع عکس العملشون به محیط اطراف تاثیر گذاره. ( البته اینارو بیشتر دارم به خودم یادآوری میکنم آخه توی این مدت خیلی روحیه مو باختم چشمکو واقعا کم آوردمخجالت ) چیکار کنیم دیگه؟! هیچ مادری تحمل دیدن ناراحتی بچه اش رو نداره.

ایشالا دخترم هرچه زودتر خوب خوب خوب بشه و منم با خیال راحت بیام و چندتا عکس جدید و خوشکل ازش بذارم و کلی هم از شیرین کاریا و شیطنتاش بگم.  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)