آرمیتاآرمیتا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

پرنده خوشبختی

20 ماهگی آرمیتا گلی مبارک

1391/1/27 20:53
نویسنده : مامان ندا
1,668 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز، در یک روز بهاری بارونی بسیار زیبا و دلپذیر دخترمون که قربونش برم  ماهه شد و منو بابا روز به روز و ساعت به ساعت ولحظه به لحظه بیشتر از قبل، از بزرگ شدنش، از شیرین زبونیاش و پیشرفتهاش در خیلی زمینه ها ذوق زده می شیم و از داشتنش به خودمون می بالیم و خدارو برای چنین موهبت بزرگی که به ما عطا کرده شاکریم.

ماچقلبعزیز دلم 20 ماهگی مبارکقلبماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زهره(مامان نازنین زهرا)
28 فروردین 91 9:03
سلام آرمیتا کوچولو بیست ماهگیت مبارک. الهیی که 20000 ماهگیت و جشن بگیریم. سوال کرده بودید من اهل کجام؟ ما ساکن یکی از شهرستانهای استان فارس هستیم.
یاس
3 اردیبهشت 91 2:17
الـــهــی! مبارک مبارک بیست ماهگیت مبارک

گلکم ! گل سرتو نگه میدارم پیشم تا بیای ببریش


ممنون الهام جونم
زهره(مامان نازنین زهرا)
24 اردیبهشت 91 8:39
سلام روزتون مبارک. __ _█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ آپ کردم منتظرتونم