آرمیتاآرمیتا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

پرنده خوشبختی

23ماهگی

1391/4/27 23:48
نویسنده : مامان ندا
2,593 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلمون دیگه کم کم داره ٢ ساله میشه ولی نمیدونم امسال میشه براش جشن تولد گرفت یانه. آخه احتمالا تولدش همزمان با اسباب کشی به منزل جدیده و کلی سرمون شلوغه. با اینحال مشغول دوختن یه لباس کفشدوزکی ناناز واسه خوشگل خانمم هستم آخه دوست داشتم تم تولد امسالش کفشدوزکی باشه. شایدم فقط ببرمش آتلیه و ازش عکس یادگاری بگیرم. حالا تا ببینیم چی پیش میاد.

دوست دارم در ادامه چندتا از کلماتی رو که آرمیتا زیاد استفاده میکنه و خیلی شیرین و با یه لهجه خاص به زبون میاره براتون بگم:

اوخچه(مورچه) - پهشه(پشه) - اوخشی(گوشی) - آب بادی(آب بازی) - بوت( توپ) - باباجی( باباجون) - ادا( غذا) - ایانا(کیانا، دخترعمه ش) - اودا( رزا، دختردائیش) - آله(خاله) - ادیددی(عروسک) - باه شو(پاشو) - باه شه(باشه) - بهچه( بچه) - نونونه( هندونه) - توت توت( توت فرنگی) - بسیسسی(بستنی) - آلایی(لالایی) - بهتو(پتو) - کیتاب(کتاب) - ژیتون (زیتون)و...

قربونت برم که همه چیزت تکه و فقط مخصوص خودت.ماچ

ولی حواست باشه ها!متفکراز نظر دندونی پیشرفت چندانی نکردی و هنوز همون ١٢ تا دندون رو داری.(٦تا بالا، ٦تا پائین!)آخه پس کی این دندونارو در میاری مادر؟؟؟!!!هم سن و سالات حداقل18 رو دارن! من به خاطر خودت میگم. آخه هنوز باید غذا رو واست نرم کنم که بخوری و واسه خوردن چیزای سفت مشکل داری. اصلا...هرجور راحتی مامان جان!!!چشمک

راستی... عکس بالا جدیدترین عکسیه که همین چندروز پیش ازش گرفتم.

پسندها (1)

نظرات (3)

زهره
22 مرداد 91 16:44
سلام یادتون باشه من اولین نفری بودم که تولد دو سالگیش و پیشاپیش تبریک گفتم. خیلی خیلی ناز شده ماشالله. دیروز تولد نازنین زهرا ی من بود.


سلام عزیزم. از اینکه به یادمون هستی ممنونم زهره جان.تولد نازنین زهرای عزیز مبارک باشه.روی ماهشو می بوسم.
مریم (مامان آرینا)
27 مرداد 91 12:49
عزیزم تولدت مباررررررررررک 10000000ساله بشی زیر سایه پدر ومادر خوبت
پیش ما هم بیا خوب


ممنونم، چشم حتما
❤مامان آزی❤
27 مرداد 91 15:05
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........