آرمیتاآرمیتا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

پرنده خوشبختی

12لالایی پاییزه

1389/11/14 12:56
نویسنده : مامان ندا
3,199 بازدید
اشتراک گذاری

لالا لالا که باد اومد

چه بی پروا و شاد اومد

لالا لالا گل مهرم

شب مشق ومداد اومد

 

لالا لالا گل آلو

نه سیب مونده، نه زردآلو

میون باغ روشن شد

چراغ گرم خرمالو

لالالا فصل پاییزه

کمی دنیا غم انگیزه

ببین برگ درختا رو

چطوری باد می ریزه!

 

لالا لالا گل پونه

یکی اومد در خونه

نترسی نازنین من!

صدای پای بارونه

لالا بارون، لالا جرجر

شد این جا خونه ی هاجر

لالا لالا گلم، لالا

زمین و آسمون شد تر

 

لالا گنجشک تر، لالا

به روی بوم و در، لالا

به روی شونه ی شاخه

کلاغ خوش خبر، لالا

لالا لالا گل مریم

داره بارون میاد نم نم

صدای باد می پیچه:

که آبان می رسه کم کم

 

لالا لالا گلم لالا

می ره بارون همین حالا

گل رنگین کمون داره

میاد از نردبون، بالا

شب اومد، وقت لالا شد

کلاف خاطره واشد

چه شب ها مادر من هم

لالایی خوند و فردا شد

 

میون دامن شب ها

رها می شد صدای او

هنوزم مونده در گوشم

صدای لای لای او...

لالا لالا گل پنبه

گل سیب و گل انبه

گل هر روزه ی مادر

گل جمعه، گل شنبه

 

لالا لالا گل آبی

چرا غمگین و بی تابی

لالا لالا گل نازم

چرا امشب نمی خوابی؟

لالا لالا شب تاره

گلم تب داره، بیماره

خدا از باد پاییزی

نهالم را نگه داره

 

دو چشمش رنگ شب داره

گل آتیشه، تب داره

شبیه لاله ی سرخی

که شبنم روی لب داره

لالا لالا گل زیبا

گل مادر، گل بابا

بابات اسب و تفنگ داره

می تازه در دل کوها

 

لالا لالا گلم واشو

سوار اسب بابا شو

لالا فصل شکار اومد

بتاز و باد صحرا شد

لالا لالا گل شیری

یه روز از پیش من می ری

جوون می شی، قوی می شی

سراغ از من نمی گیری

 

لالا لالا گل سوری

نکن از مادرت دوری

لالا لالا بمون با من

گل زیبای شیپوری

لالا لالا گلم زرده

هوا سرد و زمین سرده

بابات رفته پی آتش

الهی زود برگرده

 

لالا لالا گلم پرده

دلم داغ و رخم زرده

خزون کم کم داره می ره

بابات رفته که برگرده

لالا لالا گل بیشه

غمت سنگ و دلم شیشه

که داره رشته ی مهرت

در اعماق دلم ریشه

 

لالا لالا گل کوکب

به درگاه خدا هرشب

دعا کردم برای تو

میون اشک و آه تب

لالا لالا گل شالی

نهال ترد امسالی

لبت خندون، دلت شاده

چرا امروز خوشحالی؟

 

لالا لالا گل لاله

گلم امروز خوشحاله

باباش اومد،چشش روشن!

گلم دیگه نمی ناله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شمیلا مامان شایلی
15 بهمن 89 19:19
سلام ندا جون. امیدوارم آرمیتا جون خوب باشه....سری زدم تا احوال دوست تازه رو بپرسم. نی نی رو ببوس
شمیلا مامان شایلی
19 بهمن 89 21:58
سلام ندا جون........ نیستی؟ آرمیتا جون رو از طرف من و شایلی ببوس... مراقبش باش. دوست آرمیتا:شایلی...