آرمیتاآرمیتا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

پرنده خوشبختی

11 ماهگی و رویش اولین مروارید

1390/4/29 11:26
نویسنده : مامان ندا
1,650 بازدید
اشتراک گذاری

پرنسس کوچولوی ما 11 ماهه شد هوراو بالاخره  اولین مروارید خوشکلش  با ناز و کرشمه خودشو به ما نشون داد و مارو از دلواپسی درآورد.

البته یه ده روزی هست که  دندون پائینیش جوونه زده ولی هنوز کامل درنیومده و من دل تو دلم نیست که زودی دربیاد تا واسه دخملم یه آش دندونی خوشششششششششششششششششمزه بپزم. animated kissing smiley for orkut, myspace, facebook

یه دونه عروسک دندونی ناناز هم  به  عنوان هدیه  واسش درستیدم که وقتی کامل شد عکسشو میذارم.

دیگه اینکههههههههههههههههههه: کمتر از یک ماه مونده  به اولین جشن تولد دخمل نازمون  و من کلی ایده و طرح تو ذهنم دارم برای  هرچه زیباتر و به یادموندنی تر شدنش. حالا تا چه اندازه میتونم برنامه هامو عملی کنم خدا میدونه.  امیدوارم کارا خوب پیش بره  و با وجود گرمی هوا و ماه رمضان  به همه خوش بگذره. Orkut Scraps - Happy Birthday 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)