آرمیتاآرمیتا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

پرنده خوشبختی

ماجراهای دندونی

1389/11/10 12:00
نویسنده : مامان ندا
1,321 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلکم

چندروزیه که بدجوری بی تابی می کنی و هرچیزی که دم دستت باشه میذاری تو دهن کوچولوت و حسابی حسابشو میرسی. هرچندوقت یه بار هم تب می کنی و تمام تنت داغ میشه. از مامان میخوای که مدام پیشت باشه و از کنارت تکون نخوره. منم که دربست درخدمت دختر نازم هستم و ... خلاصه زندگی تعطیله. اصلا نمیفهمم چطوری ناهار می پزم و به باقی کارام میرسم. توهم که حسابی مزد مامان رو میدی و به موقش با چندتا گاز آبدار که با اون لثه های سفتت ازش می گیری حالشو جامیاری!!!

البته مامان درکت میکنه عزیز دلم. میدونم که چه حالی داری. به قول بابا سعید قراره دوتا دندون سفید خوشمل در بیاری که خیلی سخته.ماهم که هرکاری از دستمون بربیاد انجام می دیم تا عروسک ناز و خوشگلمون به سلامتی از این مرحله دشوار و سنگین زندگیش گذر کنه و مراحل رشد و تکامل رو با موفقیت طی کنه.

کمترین کاری هم که میتونیم برات بکنیم اینه که محیطی امن و آروم برات فراهم کنیم تا در آرامش باشی و راحت تر بتونی این مرحله سخت رو پشت سر بذاری. واسه همین هم  چندوقتیه که تصمیم گرفتیم اسباب کشی کنیم و به یه جای آروم تر و کم سروصداتر نقل مکان کنیم تا دخترک شیرینمون کمتر از صدای تردد ماشین ها و هیاهوی آدما اذیت بشه.

دعا کن به خاطر توهم که شده یه جای مناسب پیدا کنیم. 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بهار
12 بهمن 89 13:42
مامان ندا وب قشنگی داری مواظب دختر گلت باش به وب دختر من هم سر بزنی خوشحال میشم
شمیلا مامان شایلی کوچولو
12 بهمن 89 17:38
سلام. از پیغام قشنگت ممنونم......... حتما عزیزم...مایهء خوشحالیء ما میشی.... add میکنمت.. منم از kin.baby اصلا راضی نبودم ...پماد رو برای تست به لب خودت بزن... پماد خوب فوری لب خودت رو بی حس میکنه kin baby اینطوری نیست