آرمیتاآرمیتا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

پرنده خوشبختی

اولین بهار

1390/1/17 9:34
نویسنده : مامان ندا
1,236 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسکم

اولین عیدت مبارک قربونت برم همینطور ۷ ماهگیت ( البته با کمی تاخیر، ببخش)

راستش واسه ۷ ماهگیت که همزمان بود با سومین سالگرد ازدواج من و بابا ، کلی برنامه ریزی کرده بودم و کلی هم تدارک دیده بودم. ولی متاسفانه به دلیل عدم همراهی سرکار و همینطور خستگی بابا به خاطر تراکم کاری آخر سال نتونستم هیچکدومشو عملی کنم و کلی تو ذوقم خورد. ولی اشکالی نداره. عوضش واسه نوروز و اولین بهار زندگی قشنگت جبران کردم. آرزو می کنم سالیان سال هرسه تایی با دلی خوش  کنار سفره با برکت ۷سین بشینیم و شاهد رشد و پیشرفتت باشیم.

niniweblog.com

کم کم میام و عکسای نازتو میذارم. فعلا عجالتا اینو داشته باش تا بععععععععععععععععععععععععد 

 [همیشه خندون باشی فرشته کوچولوی من

 niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)